regn och regn..

Ja det regnar, mycket god anledning att städa och annat! men vad gör jag? sitter här i soffan och undrar vad fasiken jag ska göra med dagen, men jag tror det får bli en punkt lista att pricka av.
STÄDA
TVÄTTA
DJUREN
HÄNGA TVÄTT
kanske blir de nått mer men jag har ju ett gott utgångsläge att få dagen att gå? right? urk har verkligen ingen energi alls idag.

Igår vad jag och ida med Mamma i Borås, köpte på mig några sadlar som jag hoppas ska ligga bra på Readys rygg, Nicklas(sadelinpassare) kommer på fredag och då hoppas jag nån av de 5sadlar jag har ska ligga bra? ja menar nån borde väll göra det right?

Sedan så blir de till att rida, bra sugen att hoppa upp nu med men jag får se när de sker, det är såå tråkigt väder och hon är dyngsur:/ men jag antar att om tillfälle ges ska jag nog ta en skritt tur på henne:D

idas ett års kalas närmar det sig också:D så det är en del bollar i luften:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback