Höst

Fantastiska höst! absolut den bästa tiden för att pyssla :D har ägnat mig en del åt att dekoupage(stavas kanske inte så :D) och små pulat lite med Lera och så.. har även gjort några kransar till dörren :D Snart är det dags att göra inbjudningskort till Idas 1 års kalas.. :D ska bli roligt.. Jag är sugen på att baka så förslagen är många, frågan är bara vad man ska fylla tårtan med.. Tur jag har en mamma som beställde en tårta nu igår, så ska baka den på torsdag, kan slänga in en bild om ni vill :D

Och sökandet efter häst fortsätter, det kommer in många men folk tror uppenbarligen att dom kan få hur mycket pengar som helst för sjuka, gamla, galna hästar. Men jag antar att drömhästen dyker upp snart. Vet ju inte riktigt vad jag vill ha, men det är väll kärlek jag ska gå efter eller? :D

Ska börja om med designen på bloggen med, och ska försöka blogga lite mer som sagt, ska försöka få in det i dagordningen :D
än så länge finns det ingen direkt rutin på det, men de kommer. DAGARNA går så jäkla fort! Men men, ska nog ut och såga lite om en stund så dags att byta från pyjamasbyxorna och ta tag i dagen!
såå kram så länge!
 

Kommentarer
Lina säger:

Lilla Ida, sötare unge får man leta efter!! :D

2013-10-01 | 16:34:38
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback