Älgjakt...

ja första morgonen idag, i Västsverige iallfall... uppåt landet har det nog varat ngt längre:D hursom så har sambon redan skjutit en kalv:D så första morgonen blev inte så långvarig:D 
 
dagarna springer iväg, ida blev 11månader häromdagen:D haha så ett års kalaset står för dörren och det ska bli roligt!!! har gjort inbjudningskorten.. så nu väntar tårt och dekorations förberedelser... :D frågan är vem som tycker kalas är roligast Ida eller Mamma:D men jag antar att det ändras, just nu vet hon ju inte såå mycket:D
 
på fredag ska jag hämta hem miss Reddy:D hoppas och håller tummar och tår!! att hon är frisk och hel... tycker det faktsikt är på tiden att jag hittar en häst som passar mig OCH är frisk! :D ska blir roligt.. känns som en evighet innan fredagen men den ramlar nog snart in som dagarna brukar göra:D
 
Som de flesta vet Fick våran fina Affe somna in i somras, han blev akut sjuk och efter mycket åkande och igentligen INGET svar från vett.. så valde vi att avliva honom.. Skulle väll igentligen inte blivit nån mer hund men så ramlade erik över Eija... :D en 4vägs blandis som ska bli jakthund.. :D de ända hon jagar just nu är väll sin svans men snart borde hon jaga älg eller gris kanske? vem vet:D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback