lugnt nått år?

vad jag har förväntat mig av 2013 r inte mycket än så länge, att alla är friska och glada:D året som vart gick super fort men kommer ändå kommat ihåg som året IDA kom till världen:D får passa på att skriva snabbis när hon sover, men jag antar att inläggen kommer mycket glesare nu för tiden än någonsin:D men nja det får va, finns annat än bloggen:D har ju haft den i några år nu:D
 
hursom så har jag börjat föra dagbok om ida här hemma, fick ideen från Eriks farföräldrar som gjort det om honom, den är supermysig att läsa och jag blir rörd av den:d så därför hoppas jag att Ida kommer uppskatta sin när hon blir lika gammal som vi är nu:D det är iallfall roligt att skriva om saker som händer, det är lätt man glömmer saker nämligen:d
 
jaja, vad händer mer? jul och nyår passerade och det hände väll inte så mycket, drack ett glas vin på nyår och det var gott:D har inte saknat vinet men man får liksom flachbacks av smaken av astin:D mums var det och synd debbi inte kunde dricka nått, men hon får ju det snart om ca en månad skulle jag tro hennes Denniz är ute och då kommer jag amma fortfarande men snart så:D
jag tog ett glas precis efter hon ammat, sedan sov hon i 4h, så det var ingen fara:D
 
idag står det tvätt på schemat och ev en promenad:D
gick en timma igår, och nej ska inte bli super hurtig men jag ska försöka röra lite mer på mig, dessutom finns det för mycket onyttigt var i hyllorna för att man ska med gott samvete kunna njuta av promenaderna, eller nja njuta kan man men när jag kom hem igår slängde jag mig i soffan men en julmust i handen:D haha det var dock en mycket god julmust efter en timmas promenad, men jag tror vatten hade släckt törsten också:d jaja näää nu ska jag hänga tvätt för Ida har somnat:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback