veta sina begränsingar...

när man är gravid, vilket jag uppebarligen är:P så ska man ta det lugnt och vila så mycket som möjligt...... VARFÖR kan jag då inte göra det, kryper i kroppen, får knappt ro att titta på tvn på kvällen, det är som jag har hundra saker att göra och kroppen bara ber om att få allt färdigt, men det blir aldrig färdigt!! suck...
idag har jag halvdegat iallafall... har bara handlat, grävt ute lite vid nya stallet och gett djuren, ska måla nu... skulle nog kunna hinna med slipen ochså, men jag ska väll äta=X ....
och städa... suck! jaja, har kommit fram till att jag antagligen hinner, men samtidigt skjuter jag en del frammåt... imorgon dock ska jag bara roa mig... så jag kanske borde ta tag i måstena här hemma:D det är ju ändå fredag imorgon och PANG ännu en vecka har gått... nedräkningen kan börja.... jag har endast 34 dagar kvar...
2 blir 3... har gett mig in i djungeln av försäkringar idag, känns lite mera lönt att ha en försäkring på sig själv nu OCH på bebis:D

jaha... vad mer har hänt?? har ett otroligt sug efter hallon(smak) såå nu ska jag koka lite mer hallonte... äta nått och nja kanske städa lite:S

Kommentarer
Klara säger:

Måsten kan verkligen göra en galen ... Uscha :/ Hoppas de känns bättre snart!! :) Kul med uppdatering, det gillas!! Kram

2012-09-27 | 17:14:25
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback