veckan?

ja gisses, vad hände? vart tog dessa första 5 dagar vägen? humm

måndagen... officiellt stämplade ut från ardagh för sista gången men hoppas få komma tillbaka om ett tag... sedan klippte jag mig... vilket gladde mig mycket för jag är Fortfarande super nöjd... sååå det var skitbra.. nöjd och härligt med kort hår igen:D hon tog ju bara en 30cm:D
tisdagen... jahadu.. denna dagen var jag ledig, städade lite och pulade innan moa och hennes vän marina kom och vi pysslade lite kort och shötade skit. det var trevligt och när dom åkte fortsatte jag pyssla lite vilket var väldigt nice:D
avslappning på högnivå:D
onsdag... bm på morgonen, sedan direkt(nästan) till ullared där det handlades för heeela slanten:D meeeeen jag är nöjd, dock var den dyraste saken trasig när jag kom hem såå det blir att åka ner och byta(men jag är inte bitter) haha kan knappt fatta hur vi fick in allt i bilen, men det visar ju bara att volvo is the shitt:D
torsdag... igår var en halvstressig dag, när man inte har sin partner in crime(Nathalie) med sig i göteborg så blir jag stressad, ni som känner mig vet ju att jag är ganska lugn när jag kör bil, stressen gör inte mig helt flängt men jag liksom känner innombords att jag avskyr det... uscha... köer, människor, spårvagnar och annat sånt som det finns hundra gånger mer av i göteborg... uscha! men jag klarade hämta en bänkskiva... sedan klarade jag att hämta barstolar och skötbord och sista men inte minst moa... hela bilen full:D men det var skönt att somna... sov hela natten och det säääger en del:D
idag fredag:D städa står på schemat, först ska jag äta och duscha. det behövs plockas undan och damsugas... det behövs även målas och annat, men den färgen får jag ta nån annan dag:D köksön är ju snart färdig:D yey... :D
såå shöös på er och hoppas eran vecka vart lugnare än min, dooooock är ingen planerat nu, små shaffs meeen det kan ju vänta right?

Kommentarer
Lina säger:

Verkar som en ganska fullspeckad helg :D

Svar: Det gick faktist väldigt bra!! Men jag ville klå mitt personliga rekord 4:27 sek men jag spran på 4:28 :D Men är nöjd med de

Kramiss.....

2012-09-07 | 19:30:50
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback