uppvaknande...

det finns mjuka sätt att vakna på och det finns hemska... tror inatt var det värsta. haha, men nu kan jag skratta åt det.. tänker inte gå in på göra mycket detaljer, för jag tycker inte det hör hemma här.. men det var en ny erfarenhet... och det där med att vakna av brandlarmet kan slänga sig i väggen.. :S
regnar idag men är lycklig ändå, känner mig lite som en brottsling med mina projekt men det kommer bli super bra tror jag... :D får se om den andra halvan av familjen tycker om det ochså:D haha

Vill ni ha en feel greate låt ska ni lyssna på Bryan adams- we´re gonna win.. bra städar låt... och det är precis det jag ska göra nu... har en små bizzy dag, eller nja jag gör ju vad jag vill:D

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Tack :)

Bryan Adams har sån go röst, har aldrig hört låten men ska kolla upp den, du brukar ju ha bra musiksmak kusin! Kram :)

2012-09-20 | 18:13:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback