tisdag


idag ska jag pyssla med moa, ska bli mysigt! ska bara röja lite här hemma för det är lite välan rörigt, även för min smak:D haha så jag ska först upp och sortera lite påsar som JAg börjat sortera, varför gör jag inte färdigt nått? haha,

har en del att sortera, som sagt jag måste börja med listor, men denna vecka är det nog små körtt, är lite små uppbokad nämligen, antar att det lugnar sig, försöker sova länge nu på morgonen för jag sover halvkass på natten MEN det går inte, vaknade 8 idag igen:d men men imorgon kanske:D
 

Kommentarer
Klara säger:

Va bra det blev!! :)
Sv: Jaa de tycker jag väl, känns bäst så :) Ska ju till England i helgen så kan inte kolla det nu i helgen ...

2012-09-06 | 16:56:58
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback