Måndagsinlägg

god morgon, eller middag, eller frukost, det hänger väll på hur länge man vart uppe antar jag, själv är jag inne på min andra timma vaken, försökte verkligen seriöst sova länge men vad ska man göra?? jaha, idag står det lite grand på listan, ska se vad erik säger när han kommer hem men det står nog sågning och målning på dagen iallafall... om inte så står det målning för min del, börjar bli väääldigt trött på att måla, ändå är det så lite kvar så vad ska man göra?? bita ihop och få det gjort!
meen först andra saker som är ngt roligare... ;D

Kommentarer
Klara säger:

Vill du fortfarande gå på den där filmen? Isåfall kan jag kolla upp var o när den går :) Kram<3

2012-09-03 | 19:02:16
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback