lacknafta...

stinker..right? finns det nått som luktar äckligare, tycker det är en ruktansvärt obehaglig doft och förtillfället luktar jag detta, även fast jag tvätttat händerna två gånger... ushca ja.-.
målat om vardagsrummet, kanske får det att låta enkelt men phuu det var jobbigare än jag trott, har nog aldrig upplevt tunga ben som dessa dagar... :/ men nu är det klart, eller nja det är en fondvägg som ska upp men erik ska hjälpa mig med det imorgon tror jag:D blir så fint så, detta är ju lite av en spontangrej som kändes helt ok... men man ska nog aldrig säga att det bara är att.. för det är lite muckel... flytta möbler... flytta undan det mesta fakstikst... ta bort eljacksdosor.. måla runt lister,kablar,osv... och sist men inte minst väggarna... trodde jag lätt skulle bli färdig på en dag, men phaa fick jag för de.. 3 dagar tog det, hade hunnit igår men jag tappade orken vid 2 tiden:/ nu ska jag iallafall rengöra lite penslar och annat, sen ska jag ta en lååång dusch:S för det har jag förtjänat

Kommentarer
Lina säger:

Vad blir det för färg i finrummet?? :D

2012-09-21 | 14:25:41
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se
Klara säger:

Flitiga Anneli!:)

2012-09-23 | 19:02:12
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback