köpstopp...

ja uscha vad pengar man har gjort åt den senaste veckan, trodde knappt det var möjligt men jag antar att var sak har sitt pris right? men men... går inte göra så mycket åt det, ibland är det ju bara så att mycket utgifter ska betalas och en del inhandlas... det är som en cirkel, slutrecultatet är ändå att det är lite pengar på kontot i slutet av månaden och man känner sig som kung i baren när lönen kommer.. :D

hursom så har jag små handlat lite till köket idag, och lite till mig... inte så mycket... bara för nån hundring:D men de e dom små sakerna som gör en lite gladare:D jaja.. :D ska se lite på om någon vill pyssla med mig imorgon, känner ju en viss moa som ofta inte tackar nej:D men man vet aldrig, kasnke får jag pyssla själv imorgon:D

dagens lärdom ochså,... eller nja för idag kasnke.. Skräm aldrig katten från bordet när du har ett glas med saft stående där... recultatet är att du får torka saft på vägg, soffa och bord för katten rivstartar på duken... suck.. kunde man kanske fattat innan:/

vad mer? var på hönsbytar dag igår:D det var najs.. köpte en höna men blev inte av med nått själv så dagen gick INTE ihop om man säger så men jag hade ju trevligt och det har ju ett pris det med right? kanske är det bättre jag håller mig hemma imorgon:D skulle gärna tagit en tur till fyndlagret och cramers... :/ men det kan ju vänta med, man har ju knappast brottom, dessutom finns det roligt att göra här hemma ochså... som att slipa och måla... för det har jag ju inte gjort så mycket menar jag-...^^

btw för er som har lite brist på fantasi när det gäller film, kan jag rekomendera The Avengers som släpptes på dvd häromdagen... hyr den, låna den, eller köp den... AWSOME.. såg den på tvn häromdagen(hyrde) och FAN den är lika bra hemma som på bio... :D kan bara säga SE den:D och alla andra marwel filmer ochså för den delen, dom har ju ett par stycken nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback