halloween:D

jo det är ju snart det, eller nja om ca 2 månader, men jag gillar halloween:D hursom så kommer jag ha mer än vanligt mycket tid över till en massa, och den tiden ska verkligen utnyttjas till sånt JAG tycker är kul, och mindre måsten.. :D ska föröska göra mig av med måstena denna helgen tänkte jag och sedan ta nya MIG tag tilll veckan... och allt börjar med pyssel, pysssel och pyssel! har så mycket pyssel så jag måse verkligen ta tag i det:d och det i stora tag... nått som jag verkligen måste pröva är papper macheé... om de stavas så:D finns mycket urfint och ballt att pröva...
såååå? mer då? 8 veckor kvar till bebis kommer, eller nja man kan ju hoppas på 6? men den risken finns väll inte:D haha
ska till the work på måndag och säga bye, har vart sjuk alla dagar utom måndagen, vilken avslutning"not" så jag får ta med lite fika och lämna en del saker.. nycklar och annat, känns keligt men samtidigt skönt att få komma hem... kan inte fatta att man kan bli så trött i benen som jag vart det sista...

ska även förska fixa en ny design.. den här är gamal:S

Kommentarer
Klara säger:

Låter myysigt! Kanske blir en liten Halloweenbebis?? :)<3 Btw, glöm inte att kolla in min blogg! Kan du se könen på naninizbebisarna än? :)

2012-09-02 | 09:16:42
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback