en sån där dag

ja ni vet, man vaknar för tidigt. iallafall för tidigt för att inte ha nått planerat... och ligga en stund och höra hundarna snarka för inte ens dom har vaknat än... tittar på klockan 07,36... uscha! men det finns ju konstigt nog alltid att göra? ganska lustigt det där igentligen, från att inte ha nått att göra så blir det en del om man bara vill?? tillexempel...
disken?tvätten, damsuga!
måla, tvätta fönster, klippa gräset, ja ucha... det finns om man vill, och jag antar att denna onsdag är en sådan dag... har redan startat en tvätt, och plockat ur och i diskmaskinen... ska plocka undan lite från bordet i tv rummet efter frukost, som jag så effektivt äter nu:D sen så blir det till att damtorka lite och damsuga tror jag, kanske slänger in en liten omgång målning därimellan:D hade vart gott att bli färdig med det snart:D och de e såååå lite kvar nu!!
kan ju slipa lite med om jag vill:/ bläää

vad ska du göra idag igentligen... ??

Kommentarer
Lina säger:

Jag har med börjat vakna tidigt på helgerna när jag vill sova ut , men inte riktigt så tidit som dig :D

Har precis lagt ut ett recept på min blogg. Som är värt att testa :D Är super gott!!!

Kram.....

2012-09-12 | 15:24:12
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback