soo tired...

okey, är det tröttheten som kommit ikapp mig? för damn dessa två dagar, och denna hunger... sova och äta? hu? jaja vilar lite om en stund, vaknade 06 idag, låg och halvsov till 7, hemma nu och det känns okey... vill bara vila, men vill samtidigt inte ha en massa saker hängande över mig... såå jag ska försöka ta mig ork att måla lite och sedan klippa ut lite fyrkanter:D ska ju sy lapptäcke, förhoppningsvis vaknar jag till när jag sätter igång, har köpt årets första julmust med:XD och den sitter som en smäck!!!

Kommentarer
Lina säger:

Finns det redan julmust i affärerna?? Fin mage du har :D Tror att lapptäcket blir tppen!!

Kramiis...

2012-10-05 | 07:55:21
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se
Klara säger:

Fiining :) Uscha, har mycket själv också. Känns som att man är trött jämt? Lapptekik är så kul, snyggt också! :) Kram

2012-10-09 | 16:43:18
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback