snöö

hallå? vart tog hösten vägen? pang från sommar till höst, sen pang vinter? eller? kallt och frostigt har det varit men samtidigt skönt och mysigt. har haft lite julfeelings och nu snöar det... såg att mitt senaste inlägg var för en månadsedan typ... såå jag undrar vart den månaden tog vägen? kan inte någon snälla sakta av tiden lite... börjar ju bli orolig att jag en dag kommer vakna och inse att jag inte längre är 25 och gravid utan 65 och mor/farmor:D men men:D jag antar att tiden flyger för jag sysselsätter mig väldigt mycket på dagarna, det känns okey.. hellre att det flyter lite än att det segar right?

skulle åkt till ullared denna veckan men kom på att det är höstlov... vilket innefattar KAOS, så nej tack... så här sitter jag coh skriver lite novell, tvättar och torkar tvätt.. eller nja vardagsrummet torkar tvätt... funderade på om jag skulle gått ut och städat hos kaninerna och slängt på sigge hans täcke, men jag tror han klarar sig, dom står och äter så nöjt nu nämligen.. kanske ska byta pinas täcke dock, det är nog redigt blött nu..

vad mer har hänt då? pysslar en massa och är sugen på julpyssel och julbak, men jag antar att det kommer, har ju tjuvstartat på julmusten och det känns bra.. :D är inte så väldigt tradionell med det där med julmust, när den kommer till butiken handlas den in helt enkelt:D nu ska jag sätta mig och kika eftre lite födelsedagsklappar till sambon, och sedan ska jag kanske gå ut som sagt. Vi hoppas bebis kommer i övermorgon, eller nja idag med för den delen... :D hade vart skönt att slipa magen nu.. :D men jag antar att jag säkert kommer sakna den sedan, men frågan är.. bebis kommer ju ha sina nattvanor men samtidigt kommer man få lite mer kvalitetssömn än nu, för just nu vrider jag och vänder mig hur många gånger som hellst, och jag överdriver inte... jag vaknar varje timma... inte för toalett besök men för att.....?? kan inte förstå att det ska vara så svårt att sova för jag ligger ju bekvämt.. :D men kroppen vänjer sig för bebis tror jag... och jag längtar till h*n tittar ut:D allt är ju nästan färdigt nu, vi ska väll se om vi får upp skötbordet nu i dagarna... sedan ska jag sätta i lite hyllplan i den stora gaderoben så hela familjen får plats:D


Kommentarer
Lina säger:

kommer att bli så roligt när h*n kommer :D

Svar: Ja det är granatäpple som jag har i mitten de är ganska syrligt så den bryter ganska fint mot de söta :D

2012-10-29 | 16:26:28
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback