puttin on the...

frukost ngt senare idag, men jag åt imorse kl 06,00 för jag vaknade och var hungrig? wtf?? men men återgärdat och antagligen vill kroppen ha lite mer på dagarna, kanske ska jag slänga in ett mellanmål nu tro, dom pratar ju om att de är bra... :D
idag ska jag ta lite kort på kaninerna tror jag, synd vädret är kasst... hade gärna haft sol:D men men, kanske blir det kort på honorna imorgon, för då ska ju solen lysa, idag får det bli den lille gule hanen som jag förhoppningsvis hittat ett hem åt nu:D

annars står det nog lite sömnad på schemat och målning, eller nja vad jag vill, behöver städa hos kaninerna ochså... :S men det tar inte många minuter:D dom får hö nu för gräset ute inte kändes så aptitretande längre, så nu börjar jag vänja dom med lite pellets:D så dom fortsätter vara runda och fina:D mys

ser ni kanske att jag ändrat designen på bloggen, ska utveckla denna nu och se om jag kan få till den som jag vill, såå jag hoppas ni klarar er så länge:D

nää dags att äta upp och ta tag i dagen:D

Kommentarer
Anonym säger:

Älskar headern! Vill också utarbeta min design lite, har dock inte kommit på hur än ... Tycker din design blev jättefin! Kram

2012-10-03 | 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback