höst

jo det är väll de nu? frost på nätterna, löv som flyger i luften... känns kallt och friskt..
synd jag inte har den där orken som jag brukar ha vid denna tiden av året, jag älskar höst... men jag antar att den dyker upp snart...

tiden springer fram och jag undrar helt ärligt om det är nått fel? för jag tycker inte annat än att det är fredag och erik och jag sitter och käkar nått gått i soffan..? och vips har en vecka till gått? såå när ska det stanna ner? sakta av? jaja... jag tycker det kan stanna av lite iallafall, det är för mycket som ska göras på för lite tid. men jag antar att allt löser sig, för det ordnar sig med det mesta i slutändan right??

stallbygget går frammåt, vi har gjutit platta nu och det ska upp lite väggar och dörrar, sedan får hästarna komma in antar jag, inte för att jag tror att dom lider.... ligger ute och sover... :) 1 november är det lag på att hästarna måste ha 3 väggar och tak att gå in under, och jag antar att mina hästar inte bryr sig ett dugg om dom får komma in eller inte, för dom lär inte vara inne mer än förra vintern, även om det är högre i tak! suck

tack vare stallbygget står köket ännu en gång still, det är såååå lite kvar men ändå tillräckligt för att jag ska bli så där trött på allt... hoppas vi får lite tid över snart så vi kan såga till det sista och magnus kan komma hit och sätta lite el... för damn vad mörkt det är på kvällarna nu.. :D

Kommentarer
Lina säger:

tiden rullar snabbare och snabbare nu, finns de ingen stoppknapp?? :D Hösten är en mysig årstid :D

Krammiiiis...

2012-10-12 | 08:03:31
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se
Klara säger:

Kände precis likadant i förra veckan, så lite tid, så mycke måsten! Men som du säger, det ordnar sig, även fast det oftast inte känns så. Låter spännande med stallbygge, får titta förbi någon gång :) Kram

2012-10-15 | 20:00:24
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback