vintertid...

vi har ju haft det nu nån vecka va? eller nja sen i lördagsnatt... men hursom så kan man ställa sig frågan.. har man tjänat en timma, eller förklorat en? jag ser det lite som så att jag tjänat en timma på morgonen för kroppen är inställd på kl 9(vintertid 08,00) och då har jag ju liksom en hel extra timma på morgonen att göra saker, MEN på kvällen försvinner ju en timma, dels för det mörknar och dels för jag är helt slut vid kl 8( sommartid 21,00) såå frågan är-... antar att kroppen snart vänjer sig, sovit fruktansvärt dåligt inatt och har på köpet nackspärr.... så nu blir det att greja lite här hemma i lugn och ro, sedan ska jag nog baka lite kanske... det hänger på:S

såå shöösss på er

Kommentarer
Lina säger:

Kroppen vänjer sig ganska fort, hoppas du kan sova bättre när bebisen kommit ut :D

Kramiiis...

2012-11-01 | 14:56:31
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback