problem...

när man går hemma och väntar som jag gör nu, såkallad väntanstider.. gör en nog lite ding?? man går och känner efter konstant hur man mår, hur bebis mår, lite av en hypokondriker har jag blivit, oroar mig för saker hela tiden.. vilket absolut INTE är sån jag är, eller nja lite kanske men jag brukar mest oroa mig för alla andra och inte mig själv:D eller nja jag rooar mig inte för mig själv utan för min inneboende.. han har ju bott i hotellet nu i 41veckor och 3 dagar, och han borde tröttna snart... ut kommer han väll när det passar honom..eller henne.. :D sugen som fasiken på att få ett asnikte på bebis nu... kasnke kommer han ut med keps:P

hursom så försöker man aktivera hjärnan med annat, vilket är ännu svårare.. för min hjärna har aldrig gjort som jag velat ändå.. och allt detta gör mig nervös... NEJ inte nervös för förlossningen utan för att jag inte riktigt vet hur jag ska tackla de jag känner, och hursom så har oron i mig gjort att jag börjat bita på mina naglar nått förskräckligt, kan tuvärr inte förneka att jag är en av dom som biter på naglarna(äckligt ja vet!!) men jag gör det, och jag har försökt sluta flera flera flera gånger, men nu är det fasiken slut... jag vill inte ha en massa äckliga bakterier och infektioner på naglarna, och som naglarna ser ut nu lär dom inte vara fina på flera flera månader.. så jag säger till mig själv... thats it! no more!! slut på trasiga buckliga randiga sköra naglar, slut på infektioner och sprickor i nagelbanden... slut på att sitta med en bakteriehärd i munnen! från och mer idag... har jag slutat och nu är det officiellt!!! jag ska försöka psyka ner mig lite med att äckla mig riktigt ordentligt, jag som är emot offentliga toaletter, urk... dags att se till att mina händer får en riktigt omgång med nagelborsten nu och sedan smörjas in med alla de krämer jag äger.. sedan på med lite nagelolja och sedan klart!!! bye bye short nails... eller nja bye bye biting... önska mig lycka till med det:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Lycka till!

Föresten kommer bebisen inte alls komma ut med keps - om jag får bestämma så blir det en cape och h*ns första ord kommer vara "Batman". ;-)

2012-11-10 | 10:50:29
Lina säger:

Bebisen måste komma snart!!
Är väldigt övertygad om att bebisen inte kommer ut med keps :D

Kramiiis....

2012-11-10 | 11:41:20
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se
Lina säger:

Bebisen måste komma snart!!
Är väldigt övertygad om att bebisen inte kommer ut med keps :D

Kramiiis....

2012-11-10 | 11:41:22
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback