näää nu kan jag detta

alltså med att vara gravid, är nyfiken på det nya kapitlet i mitt liv, eller mitt och eriks för att vara exakt... ingen bebis i sickte än... eller nja mer än nån liten gris som knökar i magen då:D går in i vecka 41 nu, det betyder en hel vecka över? nog för att fint folk kommer sent?? men nu kan han komma tycker jag.. :D

fick sovmorgon idag med, och har fått sova ganska gott på nätterna så jag antar att kroppen laddar för maratonet:D och jag är mer än villig.. kom igen nu!!

Kommentarer
Nathalie säger:

Det skall bli så kul - ingen har förtjänat det mer än du!
Haha om det är fint folk som kommer sent så är det nog en riktig liten snobb du bär omkring på! H*n får skärpa sig nu - kan inte ligga där inne och gotta sig hur länge som helst - dags att komma ut i kylan och verkligheten... Kanske inte är så konstigt att det lilla livet håller sig kvar där inne ändå! ;-)

2012-11-09 | 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback