insett mina begränsingar..

det går inte att förneka längre, tröttheten tar över och man vill gå in och lägga sig...
att inte sova med nån ordning och sedan tro att man kan köra på som vanligt på dagarna har tagit ut sin rätt, så idag och framöver ska jag sova några timmar på dagen, bara för att jag kan och behöver det..:D
lättare att sova med när erik jobbar... så är ju stall och kök färdigt nu! eller nja gardiner ska sättas upp osv, men det är små saker:D vill åka till ullared och handla inredning:D

jaja, nu ska jag kika på lite pyssel, sedan vill jag upp i mitt rum och sortera bland allt julpyssel... men först ska ida vakna och äta, för att sedan sova igen antagligen:D

Kommentarer
Lina säger:

Vad skönt att det är färdigt nu :D Hoppas att vi ses snart!
Kramiiis....

2012-11-26 | 15:55:01
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback