Blame it on the...

god morgon alla, och nej ingen bebis.... idag går jag 5 dagar över och jag vill mer än gärna att allt ska sätta igång så jag får se på den skatt som jag nu burit omkring på i 9 månader=) hursom så har jag äntligen blivit klar med mycket här hemma, och nej inte stallet ÄN... men det är på god väg.. men inne så har jag äntligen fått in alla kläder där dom ska vara, barnkläder sorterade och mycket är undanställt och upphängt... känns damn god.. städade igår med.. damsugning står på shemat idag och köra nån tvätt blir det nog:D men idag är det lugnt..

pysslade igår lite ochså, kändes skönt att sitta och filura lite på kvällen:D gjorde två väldigt fina granar... fick ideen från slöjddetaljer:D
får se om jag orkar lägga in bild på mina granar nån dag, annars kan ni kika på denna adress
för det är så den på ett hum ser ut, fast jag tycker nog mina är snäppet vassare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback