tham tham tham....

såååå? idag är det en hel vecka sedan+ en dagsedan jag fyllde 25-... det var lite konstigt med denna födelsedagen för jag blev inte riktigt lika upppassad som jag brukar bli, dock fyllde jag mitt i veckan och jag jobbade:D mmmmmeeeennn, ändå? kanske är det så att jag blivit vuxen, kanske anser folk att jag inte behöver så mycket uppvaktning för det liksom är så att jag blir vuxen och inte tycka det är kul längre, men jag ska berätta en hemlighet för er... JAG älskar paket, jag älskar hemlisar som berör mig och framför allt födelsedagar och julaftonar:D

presenter är... kul! vad är det med dom som man inte tycker om, det är spännande och roligt att få saker, men mest spännande är den pirriga förväntingen man har, eller nja svårt att förklara men ni vet man är ju så nyfiken:D speciellt när man inte har en aaannning om  vad det kan vara:D jaa älskar paket:D

det behöver inte bara vara presenter, utan att nån eller några planerat saker för en, som middag eller annat:D  nu kanske jag låter missnöjd men NEJ, jag fick presenter och jag blev uppvaktad i helgen, men saken var den att det kändes inte lika dant längre, det var jag som städade och gjorde tårtan för att JAG skulle bli firad är ni med, sååå från och med nuuu så är det tvärtom i huset... den som fyller år är den som ska bli uppvaktad heeela sin dag(vilket nu man väljer) occcchhh jag kan ta tårtbaket för det tycker jag är roligt, men handlingen och resten är eriks uppgift från och med nu:D så det så... vi får se om lagen får igenom först bara:D haha

såå ett år äldre, ett år klockare och ännu snyggare än vanligt:D shaooo

Kommentarer
Lina säger:

Det är alltid spännande med paket!!! :D

Vad fick du i dina presenter då??

2012-05-31 | 15:25:57
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback