jaha ja?

dåålig uppdatering right... men det där med bloggen ligger på is... anledningen varför jag inte tagit bort den är igentligen för jag har skrivit så mycket inlägg och ibland är det kul att se tillbaka vad man gjorde för några årsedan...

det händer inte så mycket just nu, små grejar med huset som segar sig fram, vi har satt potatis och tänker bli självförsörjande med potatis många år framöver.. iallafall om man ska se till all potatis vi kommer få... typ 75m potatislängd... nått pluss nått blir helt enkelt en massa potatis.. tror inte kaninerna gillar det, men hönerna tycker ju om kokt potatis.. :D

jaha, vart och sett den efterlängtade Avengers... det blir att se den igen... rätt säker på det iallafall... grym awsome och woounderbar förklarar det mesta... Robert downey jr... grr... :D mycket underhållande film:D
ett måste för er alla små nördar som tycker om superhjältarna och VET hemligheten med eftertexten på alla marwel filmerna:D heheh:D


sååååå jag säger att vi hoppas på finare väder med, om inte annat littte mer sol och värme.. det är ju maj och snart juni tilloch med... min födelsedag kläntar på dörren och jag fyller nått jag aldrig fyllt innan... 25... urk..
är man gamal då? jooo det är man, iallafall vuxen sa barnen på dagis.. såå dags att bli vuxen, jag undrar hur man gör? men kanske passerar man en gräns som 25åring, exakt det dygnet man fyller... hehe näää frukta inte mina vänner, än är jag ungdomlig i sinnet, det är bara kroppen som börjar bli gammal:D hihi

planer för födelsedagen... inga..! dels för jag fyller år mitt i veckan och dels för jag arbetar eftermiddag... inte sååå kul.. :D undra vad erik tänker köpa till mig:P jag önskar mig en ny symaskin:)

men man vet ju aldrig till helgen juuuee:P

nää om jag ska gå och se om strömmingen tinat och skala lite potatis... för idag står det strömming och potatismos med lingon på menyn, kanske kan jag slänga ihop nån liten efterrätt.. men jag får se hur mycket orken håller i sig.. hellst just nu hade jag velat ta en helt fantsatikt bra bok(som jag har börjat läsa..ds :P.C cast) och lägga mig i sängen... meeeeen den kan vänta lite, det är lite kvar av boken, inte för att jag vill spara meeeeen det är alltid speciellt med det sista i varje bok.. dessutom har jag båda uppföljarna.. :P doooock måste jag klaga på den svenska översättningen(från engelska) vem fan översätter "boken, filmen" Children of the corn... som Barnen i majsen.. eller vad det nu var...?? varför inte bara skriva den engelska titeln.. hummm weeird... :D har jag inte rätt? jo det har jag, ni behöver inte svara på det..

nää vart var jag, maten ja! sen ska jag nog passa på att fixa till några byxor... det börjar bli ont om byxor här hemma... kanske håller jag på att bli tjock:P och jag är i desperat behöv av att handla.. såå alla ni där ute som känner att ni behöver handla ochså,, snälla gör mig gärna sällskap efter lön.. eller min födelsedag:) becuse i´m not so fun when i´m desperat.. and when you are looking for clothes, you never find any.. !

I´m may be bad but i´m perfectly good at it.....



min spellista just nu....
- Dragons flight- Alexander desplat
-Amazed- Lonestar
-Skin- sixx:am
- Trumma trumma- den svenska bjönstammen

4 heeeelt olika låtar... dragonsflight.. måste lyssnas på högmusik...
skin är helt underbar... iallafall texten om man lyssnar på den:D trumma trumma blir jag glad av, en riktig städarlåt:D amazed är efter städningen:D


shiing!



Kommentarer
Nathalie säger:

And she's back!

Jag är alltid på för lite shopping! Bara att hojta till :-)

2012-05-15 | 20:10:54
moa säger:

Skulle varit kul med gekås någon dag jaa :) säg till bara!

2012-05-16 | 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback