jag blir galen

jo det är sant, ska på firmafest imorgon och FAN jag hittar ingenting att ha på mig, sen kvarstår ju frågan ochså om vilka kläder som är lämpliga i värmen... suck! har tagit till drastiska åtgärder nu och ringt syrran så hon får rota i sin byrå ochså... för jag hittar inget.. eller nja mycket gammal och på nått konstigt sätt stramar det på ställen nu för tiden.. jag kan ju inte sy om hela min gaderob right??

dags att handla på mig nytt iallafall.. ska se vad som händer på måndag, ska se om jag tar en runda och ser om jag hittar nått.. det är på tiden.. det jag behöver är igentligen nått snyggt att ha på överkroppen och nån byxa... men man vet ju hur det brukar bli, även nått par skor som passar och är sköna-.. kan vara en fördel om dom passar, vet inte riktigt varför jag skrev så:D

känner mig som en hysterisk kvinna som står och provar om och om igen, byxor åker av och på, testar tusen olika saker.. (ok inte tusen) men olika outfits.. suck.. varför är det så svårt...?


sååå önska mig lycka till.. :/ kan behöva det:S

Kommentarer
Lina säger:

Lycka till!! Hoppas att du hittar något som du tycker om och är skönt :D

2012-05-25 | 07:52:34
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback