hoot!

ja ni, igår fyllde jag 25. dock ej så firad om jag får säga mig, meeeen det har sin förklaring! mina jobbtider är inte så snälla mot mig ibland och igår var det em... suck.. och varmt var det, hade gjort vad som hellst för att få vart ledig igår och bara firat in min ålder.. hmm... eller inte... har haft en deeel knepiga drömmar om att jag tappar mina tänder... :D haha stog i min drömtydningsbok att jag hade en oro för att åldras... :D haha
meen till helgen blir det kalas.. dock ska jag på firmafest på fredag, sedan upp tidigt på lördag.. sååå kanske på söndagen hinner jag med allt i lugn och ro:D hade vart trevligt!

25..... om jag blir hundra har jag levt 1/4 av mitt liv, om jag blir 75 så har jag levt 1/3.. :D herregud.. för mig känns 25 asa gammal men jag antar att man inte är sin ålder right, hur man nu kan klassa 25? för hur ska man vara som 25 åring, skulle tippa på att jag kommer lika mig själv, för vaknade upp och kände varken mig smartare eller snyggare:D vilket man ska bli med ålder säger dom:d haha

nää nu ska jag göra frukost, och se vad lovis vill för hon knackar på dörran(hänger på handtaget) och antagligen vill hon in och ha mat... tror jag väljer att ignonera henne en stund till, dumma olater hon har att öppna dörrar, får vända handtagen PLUSS låsa ytterdörren...  såå varning för inbrytarkungen lovis:D


Kommentarer
Lina säger:

Grattis!

Inte visste jag att Lovis kunde öppna dörrar, men vissa katter har ju talang för sådant :D



2012-05-23 | 15:58:18
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback