feeling sun.

awsome att det är skön värme ute och soool.:D har ägnat förmiddagen åt lite tvätt, gräva upp ett land och kratta ett nytt...  sååå har jag kommit fram till att land är kul i tanken men jobbigt i praktiken, står och hackar mest tyckare man.. jaja:D är inne och tar en kort paus, ska snart ut igen och roa mig lite med landen igen och så lite frön och sätta lite plantor... lite sent men nja vad ska man säga, kylan har knappst gjort grodden snabbare ändå.. såå jag kör på, det blir lite sent men det kommer ju upp:D

har små ont i händerna men det ger sig, borde börja med maten ochså, emn jag antar att det kommer om en stund.. erik är ju och stänger åt martin så han kommer nog inte än på ett tag:D
sugen som fasiken på tomatsoppa. nån graving antar jag, har nämligen ätit det två gånger denna veckan:D

vad mer? den jobbigaste veckan är över... den tidiga alltså, är verkligen ingen morgonmänniska, men samtidigt uppskattar jag att komma hem i tid:D men vad ska man göra..?  vi har fått förökning i hönsgården ochså, tre små kycklingar som förhoppningsvis blir två till idag:D sedan ligger det ytterligare en höna så det blir fler kycklingar antagligen:D dom är förbannat söta nu iallafall:D undra om inte kycklingar är dom sötaste djuren när dom är små:D hihi


Kommentarer
lina säger:

Söt kyckling ;D

2012-05-19 | 17:57:24
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Sötast som "nyfödda" är de nog iallafall :)

2012-05-20 | 10:38:13
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Gullefjun!

2012-05-20 | 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback