färg....

nån som har tänkt på hur lätt det är när man gör nått med färg... det hamnar överallt... iallafall för mig, spelar ingen roll vad jag gör, om det så är måla naglarna, färgar håret... målar tak... målar möbler... jag får det på konstiga ställen... som under fötterna:D haha

hursom så färgar jag håret, ska försöka få det till en och samma färg... har blivit lite knast solblekt.. pluss att det är skönt och nice att få lite uppfrächning:D

jaha, helgen har passerat och den gick fort... lite för fort! men det är som vanligt!
fredagen spenderade jag i danmark med mitt shiftlag nr 1! trevligt var det, hemresan kunde ju suddats ut och kanske kan jag göra det i framtiden, men nja överlag en mycket lyckad resa, köpte en ny maskara och två armband på texfreen:D köpte även den nya Absolut Gräpevin, inte för att jag ska dricka men jag ville verkligen ha flaskan, sjukt snygg! DOCK är orintal apple snyggare, meeen den har inte kommit än iallafall inte på båten:D
lördagen bestod av stenkastning i paddocken, det fanns en del att göra och vi fick mycket gjort! det var trevligt att folk ansträngde sig lite och faktiskt tog tag i saker:D tack alla, och tacka er själva ordentligt, vi gjorde ett bra jobb!
söndagen bestod av städning och tårtbakning, är sjukt dålig på att ta kort nu för tiden men jag gjorde två glasstårtor... :D mycket uppskattat och det blir nog något jag kommer ge mig på i framtiden, perfekt på varma sommardagar:D och det finns kvar:D hihi.. frågan är om det är bra eller dåligt:D

jaha:D soo måndag idag... det betyder ny vecka, nya utmaningar och för en del pinsamheter att konfrontera jobbet efter en mycket blöt fredagskväll... hum hum, tur jag inte dricker sånna mängder, hade inte kunnat se nån i ögonen då... men nja jag antar att alla är vi olika... och ännu en gång, TUR är väll de... :D

nää hoppa in i dushen om en stund, sen ska jag faktiskt in till borås och se om det finns nått fotriktigt att köpa och kanske nån byxa och linne:D ska bli trevligt!

Kommentarer
Nathalie säger:

Haha låter som en spännande företagsfest! Blir ju lite nyfiken!



Hoppas du hittar något trevligt i stan!

2012-05-28 | 12:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback