hujeda mig...

trött... gekås suger de sista ur än... samtidigt var jag uppe liiite för sent igår enligt min hjärna för den har lagt av idag... hursom såå finns det några "måsten till" eller måsten och måsten.... det var inte så måste om man igentligen inte ville eller? :D

helgen har iallafall bestått av trädgårdsarbete, lite loppis... och fika med nathalie:D hehe såå rätt lugnt men ändå fart och fläkt heeela tiden:D men gott är det.. eller? känner att det är tur man börjar jobb igen så man får vila lite:D hehe

gekås idag, blev inte sååå mycket men lite grand... ska pyssla med lite blomstergrupper nu tänkte jag... eller nja kasnke sova en kort stund först... som sagt SLUT i huvudet...

men lägger in ett awsome filmklipp... se det skratta och njut:D haha

Kommentarer
Nathalie säger:

Tack för igår - det vart väldigt mysigt! Filmen får vi ta nästa gång :-P



Angående klippet - jäkla poser-unge!! Jag dansar ju betydligt bättre...eller tja, marginellt kanske... ;-)

2012-03-26 | 16:01:29
Lina säger:

Pojken på klippet dansa ganska bra! Men jag är lite bättre, tycker jag :D

Kram...

2012-03-27 | 16:08:23
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Gud vilken söt liten kille!! En ny Micheal Jackson är född! :P

2012-03-27 | 18:58:40
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback