vad va hur?

hej hopp alla där ute denna härliga måndag, dock kasst väder men varför deppa...? har funderat på det där med facebook idag, hur kommer det sig att alla skriver allt där? är man ute efter komentarer på hur duktig man är? eller hur smart man är? eller baraa bekräftelse för nått? joo jag vet, jag sitter ju själv där och läser om allt och vet vad alla gör osv, men jag kommer på mig själv att undra vad man ska skriva... är ni som jag? skriver ett inlägg, inser hur dumt det låter och tar bort det? så gör jag iallafall, för jag anser inte att alla måste veta minsta steg jag gör... min blogg fungerar lite mer som dagbok åt mig, men här skriver jag det mesta... inte vad jag gjort under dagen, osv...? right... visst nått inlägg på facebook har det blivit där jag skrivit om hur duktig jag är.. men det känns inte så viktigt för mig? om ni förstår:D

hursom så har en mängd bekanta träffat på mig och undrat varför dom inte sett detta, eller varför dom inte läst det någonstanns? nää jag tycker inte alla behöver veta hur mitt tillstånd är, varför skriva om något som är liksom så privat för mig, det är ju inte så att det går att dölja... :D dom som jag tycker ska veta om allt sä'ger jag det till... :D tycker inte det är så kul att skriva allt på facebook iallafall... så de så!

uppgradera status..... skriv till dina vänner... :D jag ringer hellre...!


jaja.... helgen har gått och jag har målat och spacklat mest, tagit det allmänt lugnt och slappat en del, det har vart riktigt gött... nu ska jag koka potatis och sedan rensa mina jordgubbar:D mums

Kommentarer
Nathalie säger:

Håller med - och det värsta är när folk uppdaterar hundra gånger om dagen, fruktansvärt ointressant och frustrerande!

2012-06-12 | 16:44:29
Klara säger:

Samma här, jag skriver knappt någonting på fb .. spyr när folk har sånna här massproducerade statusar som "gilla så sätter jag betyg på ditt utseende" ...

2012-06-13 | 13:55:23
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback