sorterar...

ni vet alla hur det är, ni har en massa kläder... hela sängen full men inget att ta på er...??? sååå ni köper lite nytt och sorterar lite i det gamla... slänger vi någonsin mindre än det vi köper? inte jag iallafall... suck! sorterat ut en hel knökafull ullaredspåse,, och lägger in knappt en halv? suck... jag måste ha byxor..!!! hittade bara mjukisar på ullared... får duga så länge...


men nu är det lite bättre, ska tvätta upp lite till och sedan ska jag inventera vad jag igentligen har... hundra linnen har jag iallfall... sen har jag säkert lika många t shirtar... hinner man någonsin använda alla? nope!! regel nr 4 när det gäller att sortera kläder.... ställa sig frågan; behöver jag verkligen den här? när använde jag den sist? kommer jag sakna den? får nu nej och att du inte kommer på när du använde den... SLÄNG! eller ge bort... vad som. bara få ut den ur ditt hem, jag lovar du kommer inte sakna den... :D

ibland måste man ut med det gamla för att få in det nya.... 


var ¨på en underbar middag med mitt hjärta igår, supergott och det värmde ända in i själen att få shöta lite skit med dig igenD: sååå längesedan..!! måste göras igen, men vi ses imorgon:D tänk vad små saker kan göra en lycklig, tur jag har så mycket i livet att vara glad för...

näää nu ska jag fortsätta städa... det ser ut som en orkan dragit fram här hemma, jag tror den heter Anneli:D

Kommentarer
Nathalie säger:

Shit vad mycket kläder du har! Eller så ser det bara mycket ut för att det är liten yta :-)

Men jag håller med - så mycket skit man har som man aldrig använder!

Hade också trevligt - det var mys att umgås lite bara du och jag igen! :-)

2012-06-04 | 20:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback