på landet...

jaha, ännu en dag och det är plötsligt torsdag, ganska lustigt att denna vecka gått så fort som den gjort för det är en av de trögaste veckorna tycker jag, antagligen för man jobbar 5 dagar istället för 4 som de andra veckorna.. :D jaja. det är vecka 23..Nationaldagen inträffade igår och det är endast 6 veckor till semester, feels greate!
jaha, bakade tårta idag, eller nja igår och hade med den till jobbet idag...... men vi var 9 personer och några åt inte(????!!!!) men jag antar att vissa inte tycker om tårta, eller nja vissa typer av tårta, själv älskar jag marsipan tårtor:D och glasstårtor... och chokladtårtor.. och gräddtårtor... jaja... visst jag är inte SUPER galen i det... men en bit då och då är väldigt gott... när jag bakar tårta slickar jag sällan skålarna.. antagligen för jag är så duktig... hehe
eller antagligen för jag vet hur det smakar ändå... nått jag älskar dock är muffins smet... FINNS det nått godare... kan förstå att man kan köpa det på burk i USA... haha


jaha, hursom så ska jag koka potatis nu, för att sedan trycka i mig det.. för fasiken vad gott det är med färskpotatis... MUMS:...


Bonnie går 29 dagar idag... HOPPAS hon får bebisar nu... annars får jag testa med en annan hane:/ och då blir teodor ledsen... :S


Kommentarer
Lina säger:

Bakade tårta igår, pappa ska ha lite gäster:D

Hoppas att det går bra för Bonnie!

2012-06-09 | 09:18:04
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback