la la la la

igår var en bra dag, var ledig:D och solen sken så jag hängde lite tvätt, små städade innnan jag tog tag i dagen och åkte och lunchade med erik:D nice va de för sedan åkte jag till sjukhuset:P ultraljud på högnivå:P det var helt otroligt att få se de lilla livet.... lik far sin dock för det var små svårt att få hen på bild:P men det var verkligen en upplevelse som man kan se tillbaka på och le, teknikens under är fantastiska:D

såå jag antar att nu är det verkligen officiellt, och dessutom börjar allt komma igång ordentligt:P barnvagn måste väljas... :/  suck... vilka måsten:D hehe nää jag gillart!

jaha, vad mer? snart helg och denna helgen är lite speciell för jag börjar jobba på söndag kväll, vilket inte hör till vanligheten. men det är pga midsommar som innfaller på fredagen nästa vecka... såå för att vi ska slippa se ut som zombier då så får vi börja en dag tidigare, vilket innefattar en dag mindre i veckan(på sätt och vis)... såå denna veckan blir nog braoo:P

snart semester!! längtar!

Kommentarer
Anonym säger:

Sv: Tack Anneli! Saker som verkligen tåls att tänka på, är väl vagt medveten om det själv men ibland behöver man någon utifrån som kan påpeka det för än :)



Tror att det blir en liten flicka :)

2012-06-14 | 13:00:47
Sandra säger:

Ja, de är väldigt speciellt att få se sitt lilla liv för första gången, allting känns plötsligt mycket mer verkligt :)



Jag är verkligen jätteglad för din skull, kommer de upp något foto ifrån UL kanske? :D

Kramar

2012-07-10 | 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback