kingen glider in...

jaha... måndag och vädret är ok. dock ej strålande sol meeeen behagligt:D
dagen kommer bestå av handling, ska bara vänta in min sambo för han måste hjälpa mig kolla luften i däcken på bilen... :) jag kan själv så ni vet, men han har köpt en ny slags kompressor grejs med en annan mätare... hmmm hursom så ser jag inte hur mycket jag blåser i däcken, så jag vill ju inte spränga dom:P

jaha, vad mer? jo jag lyssnade på radion inatt, dom bad människor som var händiga ringa in:P jag garvade som fan vid ett tillfälle, det ringde in en självgo kille som sa han var väldigt händig... radioprataren frågade såklart om med vad... han svarade att det var lite små svårt att säga... dom frågade om det var med inredning, hus och annat. nej mer åt bil hållet, jaha? tänkte jag men radioprataren frågade vidare, och han svarade att han kunde byta däck själv och fylla på olja och sånt.
wow!! vad händig han är:P hahahhaha okey, det kanske inte finns sånna som kan det alls, meeen man behöver inte vara speciellt händig för att kunna det:D mer stark och veta vart oljan ska vara.. hursom så är min man issåfall skithändig för han kan använda en skruvdragare också:D lol

längtar till semestern, 4 veckor kvar:D gott!! det blir en bra semester, är helt säker på detta nämligen:P ett bra år med, vi får väll hoppas att 2012 inte är året jorden går under, det känns som om jag vill leva lite längre;P
nää nu börjar det nog regna strax;D såå jag ska ut och hämta in lite saker:P pusss

Kommentarer
Klara säger:

Längtar till Kivik! Ska bli kul :D Får träffas snart! Kram

2012-06-18 | 21:27:42
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Säger som klara!!Oj, vilken händig man som ringde in. Du skulle ju ringt in :D

2012-06-19 | 21:41:02
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback