som man borde...

grejat med köööket hela veckan lång, eller nja nästan!! i måndags och tisdags blev det som vanligt en tur ner till österlen där det njöts av sol och kiviksmarknad, nått körsbär slank det ner ochså och nästa år blir det nog att köpa lite mer av den sorten:D satans gott!!

köket går sakta men säkert frammåt, har vart lite små jobbigt men nja det tar sig som man säger, just nu ska det slipas lliiiiiite till, sen är det faktiskt men otroligt tapetsering, ska försöka lägga in lite bilder men vi får se:D
pappa och mamma ska hjälpa till, men imorgon är det lite ledigt, eller nja jag ska slipa lite på morgonen.. erik ska iväg och roa sig lite med fyrhjulingen och jag ska nog försöka få lite gjort här hemma:D

skulle vilja komma iväg och plocka lite jordgubbar men vi får se vad som händer...:D
solen ska ju dyka upp denna vecka, så vem vet:D

kusinerna, neråt ystad tror jag;D

jag kommer aldrig ihåg vad detta ställe heter:D meen mysigt!


det segar när man laddar upp bilder så detta blir allt så länge:D missade fullständigt att ta kort på bed and breakfasten men vad ska man göra? mysigt men ändå lite ris och ros.. hur ska man förklara det annars, sängarna var underbara men frukostbuffen liiite undermålig! men ändå tillräcklig... suck tror jag är för bortskämd:D sov gott

Kommentarer
Lina säger:

Inte visste jag att du fick mig på bild :D

Jo bed & breakfastet var helt ok sängarna var som du sa underbara. Men det kändes lite som det vakade över oss vid frukosten :D

2012-07-29 | 12:05:20
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback