words of fire...

god morgon, alltså guuud vad jag slarvar med att lägga mig i tid, detta är inte bra för jag ska liksom upp tidigt i helgen och jobba.. kommer vara halvdöd... :/ men jag får börja vända det idag... sov dock länge idag och kommer inte somna förän 12 inatt.. suck.. får typ anstränga mig till max idag så jag somnar gott...

igår var kusinen här, kikade på pearl harbor och jag kom fram till att den är grymt snyggt filmad.. musiken är grym! OCH det är alldelles för mycket kärlek i den.. :S men men  vi var ochså ute och gick i skit vädret, vilket var skönt att ha fått gjort när man väl kom hem igen.. snö blandat är inge kul!  sedan snöade det som fasiken.. och sedan försvann snön.. vilket roar mig mer.. jag gillar inte detta väder. om snön ska komma så ska det ha varit kallt först, just nu är de såå klabbigt överallt, gårdsplanen är som en geggagång och hästarnas hage ser snart plöjd ut.. suck....

men men:D måste ju börja med lite sundare stil nu med.. har tryckt i mig godis hela jul och nyår, även denna veckan. hoppas godiset är slut till helgen för sedan ska det inte inhandlas mer... :D

såå nu tänker jag börja med köket tänkte jag, ska bara skriva lite mer på novellen:D sedan ska det målas:D

Kommentarer
Lina säger:

Vad fin din blogg är nu!! Har det stormat mycke hos dig i natt??

Svar: Jo vi hade roligt...jag längtar tills vi åker till Göteborg;) Ska bli skitkul!

Kramis..

2012-01-04 | 10:51:43
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Lina säger:

Svar: Jo det blåste en hel del:)

2012-01-05 | 19:18:34
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Ja vi ska rida i tranemo ;) Det ska bli kul och börja igen, hon vi kommer ha är jättebra! Du får väl komma ner och kolla någon gång?! Vi rider Onsdagar 18.30, vi börjar nästa vecka :)

2012-01-06 | 16:51:16
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback