turn the sand...

jaha? så idag är de måndag, en vanlig måndag:D nyår har vart, det är den 2/1 2012... så vad betyder detta... jo att man ska lära sig att det är 12 istället för 11, vilket brukar ta några månader att lära sig(för mig) jaha...

inte så mycket har hänt igentligen, var hemma i helgen, lekte med kameran och gitarren... :D såå lugnt som sagt. städade igår och även toaletten, den har en förmåga att förfalla... uscha.. men nu är det gjort. använder klor på toaletten.. det lukatr fräshare.. men urk vad trött man bli i huvudet av lukten efter ett tag(huvudvärk) jaha... såå vad ska man tagga året som kommer.. vad jag vet så taggar jag Göteborghorsesshow:D den 23 februari:D mässa och lite show.. får se vad vi kollar på. Jag är mest laddad för mässan:D mycket fint där:D

såå vad mer? kanske blir det kivik även iår? men inget bestämt än... jobbar jag så får man se...:D
näää... har lite svårt att slita mig från datorn.. ändå har jag flera oöppnade filmer.. och olästa böcker!! men jag vet det att tar jag en bok så är det kört i ca 5-6 timmar... kan inte slita mig:D och filmerna har jag sett men jag är sugen på dom men inte super sugen för film.. så beslut beslut... kanske blir jag kvar här med min novell... den börja arta sig tror jag... btw trodde det skulle vara svårt att göra en bok.. med NOT... har en novell på 60 a4... den blev va 210 a 5 sidor... storlek 11...?? så lätt var det att skriva en tegelsten.. TÄNK er min novell på 220 a4... den lär ju lätt bli på 600-700 sidor:D haha får nog dela upp den lite om jag väljer att göra en bok av den:D kan ju göra den i A4 sidor med.. men då blir boken enorm:/ alltså på det dumma sättet.. :D

såå god fortsättning:D

Kommentarer
Klara säger:

Åh det låter som en underbar helg med andra ord, Sicka tegelstenar, hur fort skriver du igentligen? Det tar ju lite tid att skriva typ 2 A4 om det går någorlunda fort .... Min längsta är väl typ 8 A4 nu eller nåt ;) Stolt

2012-01-02 | 10:51:52
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Sv: Jo jag vet vad du menar, det är ju bara det att man ska hitta en anledning till att scenen kommer in osv, osv. Oftast har jag typ "actionscener" jag vill få in ... de tar sin lilla tid! :)

2012-01-02 | 12:26:57
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback