smart som en katt...

nu idag har jag lyckats slå i min stackars tå,, och lovis reagerade väldigt roligt, eller nja sött på nått sätt.. hon kom springande när jag hoppade omkring på ett ben och svor, och inte förän jag lyfte henne så blev hon lugn, det var som om hon fattade att jag hade ont. Det var somom hon skulle kolla hur det var med mig:D smarta katt,dock överlevde jag.. och tån med.. :/

Lovis är för rolig, hon är verkligen en mammas gris, hon lämnar knappt min knä när jga är inne, och när jag sitter vid datorn(som nu) ligger hon i knät och myser. hon är bäst!

jaha vad mer, jobbet drar igång ikväll, skönt! sista natt helgen.. känns lite konstigt. hursom tänkte jag baka lite idag, får se vad det blir. men jag tror det lutar åt choklad brownies:D mitt eget recept då, nogrant utvalda produkter och framtestat:D haha nää jag tror det blir som vanligt, funderar på att göra två olika smaker bara, citron och chocklad:d måste bara kolla skafferiet:D

Kommentarer
lina säger:

Det gör jätteont när man slår i tårna;) Lovis är omtänksam...

2012-01-13 | 15:10:58
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Bra att Lovis tar hand om dig :D

2012-01-13 | 21:55:20
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Linnea säger:

Låter som om Lovis bryr sig väldigt mycket om dig.



Myssssigt!!!

2012-01-16 | 20:28:05
Bloggadress: http://coookielover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback