fly on broken wings...

shoollohoo`? hur är det i vinter landskapet? idag väntar jag på att de ska blii lite ljusare ute, solen får järna komma fram men det är nog större risk det börjar regna right? jäkla decemberväder.-)
 själv e jag något förkyld, men jag får skylla mig själv, för jag solade i söndags och varm som jag var gick jag ut i kylan utan att knäppa jackan.. är grymt sugen på att åka och lägga mig idag med, men eftersom det e så mycket snö så struntar jag nog i det:/ jaha

tisdag idag, och veckan har börjat gå, till helgen är det natt som gäller, skönt!
ska försöka hitta inspiration till att göra en mängd saker idag, eller nja lite grann. först och främst är det tvätt som hägrar, det är såå tråkigt men det går väll bra bara man börjar:)

sedan ska jag måla färdigt panelen, för färgen tog så oturligt slut förra veckan och färgbolaget var stängt torsdag till och med söndag.. :( men erik hämtade färg igår så nu är jag igång igen:D

såååå? saker jag ska försöka ordna lite nu här i närmsta framtiden..
- skriva färdigt andra delen av boken
- börja göra mönstret på min finklänning
- jag är i desperatbehöv av en smyckeshängare.. sååå kanske blir det att göra en sådann:D

nått sånt, är så dålig på att komma på klänningsmönster just nu, alltså inspirationen måste finnas till hu de ska se ut i övrigt elle hur? jaja

shöööss på er.

Kommentarer
Lina säger:

jasså du ska göra en fin klänning..;D

svar: dom spelen jag valde var 1 fotbollsspel, 2 guitar hero+2gittarrer fick jag, SCHYYYST!!! sen 1 bilspel, 2 sagan om ringen spel...två olika spel då;)

Kramis...

2012-01-10 | 18:37:14
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback