dags för inlägg

jo det är på tiden, men som sagt man prioriterar inte bloggen när man jobbar, den har liksom inte hunnits med:d hursom så har jag gått från helg till tre skift nu, började första veckan denna och den var helt ok. skit konstigt med 2 raster istället för 3 och 8 timmar iställer för 12:D haha

jaha, hursom blir det en bra vecka tror jag men med mycket saker att göra, helgen blir fullspäckad:D men jag överlever nog ändå:P

har fortsatt på min stackars bok, eller böcker. skulle ju bara bli tre, men det lutar åt en fjärde ändå?? när ska dom få tummer ur igentligen, hon väntar ju på den rätta nu:d haha


Kommentarer
Lina säger:

Jo..det kan man säga! det var nästan en vecka sedan du skrev det förra inlägget :D Fast jag vet att du harmycket att göra...

Kramis..

2012-01-31 | 18:01:16
Bloggadress: http://animalfanatsy.blogg.se/
Anonym säger:

Jobbar du fortfarande bara helg eller hur ser dina veckor ut nu mera? :)

2012-02-01 | 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback