veckan.. :D

tog ledigt två dagar i veckan, ena dagen för att ägna åt världens bästa mässa:D eurohorsemässan... mer eller mindre, vi såg även rolf göran bengtsson:D kungen! hursom så kommer det några bilder här :D

här har vi Roffe:D

Malin:D


Lisen fredriksson tror jag hon hette, hennes häst hade en helt otrolig hoppteknik:D
oredigerade bilder,, så ni vet:D
skulle ställt in ljuset på kameran.. men övning ger färdighet:D

förövrigt köpte jag en förbygel, ett bett, pannband...
sen stannade vi på hööks på hemvägen och där köpte jag ett täcke:D :P min häst är bortskämd:D

Kommentarer
Anonym säger:

Tyckte både du och Lina fick bra tajming på korten, Lina får tänka lite mer på var skärpan är men jag tycker det blev bra kort!! Roffe är grym, han e guuud!!! :)

2012-02-28 | 16:11:14
Lina säger:

Jag tänkte med lägga ut lite bilder :)

Svar: Jo vi får se nästa år jag och Klara kan ju isåfall köpa varsin biljett till oss :)

2012-02-28 | 19:35:19
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback