och det forstätter...

små krångel på blogg, så ni hoppas jag de funkar..
veckan har gått satans fort trotts att jag tyckte det vart urk att gå upp tidigt:D hihi
men jag överlevde och nu är det ny vecka... :D

jobbade även en dag i helgen, och det drar mig till denna helg... igentligen skulle jag lagt in kort men jag orkar inte! såå här kommer en sammafattning..
i fredags gick jag 12h som jag alltid gör dom fredagarna... sååå mamma väntade på mig för hon lånat min bil... hrusom så hade hon hämtat syrran så vi åkte och lämnade mamma hemma och sedan åkte jag och syrran till stan för att kolla ¨på britt(faster) som skulle ha ha skivsläpp:D mycket bra var de... kusinen Klara uppträdde ochså..  hursom så var de små trevligt och bra musik:d

sen åkte jag och syrran och köpte mat och sedan åkte vi hem.. :D lördag drog erik upp mig vid 8?? tror jag.. vi proveldade spisen för den var -20 ute! urk.. men hursom så blev de varmare i huset och jag överlevde:D hihi
jag åkte och handlade med mamma, och vi fixade lite i köket och nja sedan var det kväll.. :D  försökte göra mig enna snygger men de gick sådär Men jag hade skit roligt på bowlingen... 2h var lagom kände jag, 1,5 hade vart perfekt dock:D det är kul att bowla!
jaha? söndagen kom därför alltför fort, och tack vare kvällen innan(utan nån alkohol) vaknade jag efter 4h sömn typ.. TRÖTT men nja det gick bra ändå att slänga in 12h på redan 44h denna vecka... så sammanlagt blev de 56h:d huhu men goa pengar.. men jag tror att jag ska tänka en eller två och varför inte 3 gånger nästa gång jag ska ut dagen innan och sedan jobba dagen efter, hade jag tänkt ordentligt hade jag ladrig lovat att jag skulle jobba men nu blev de som de blev och det känns göttans idag, OCh det går så fort att jobba med mina tjejer på helgen:D

så idag är idag.. LILLEBROR fyller år imorgon, om jag inte räknat knas blir han 23:D och HAN har skaffat lägenhet i stan nu.. :D såå det ska bli roligt att hjälpa han med det:D
lätt att handla presenter till han då:D

Kommentarer
Klara säger:

Patrik eller Anders? :) Isen är tjock men jag vet inte hur den är att åka på :) Tror de skulle funka i helgen, skulle va kul om du ville titta ner! ;)

2012-02-06 | 16:32:58
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Bowla är jätte kul!! ;D

Svar: Jag älskar dom med..har tittat på döm nu när jag vart sjuk :( Måste bli frisk till Göteborg!

KRAMIS...

2012-02-06 | 18:03:35
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Nathalie säger:

Kan du gå ut på helgerna och slagga i stan nu ju! ;-)

2012-02-06 | 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback