its so easy....

jaha,, ibland på radion får dom igång en hel del bra saker att prata om... igår handlade det om Ilandsproblem.. alltså knasiga problem vi i de (rikare landen har)--- en kille hade skickat in ett sms
- jag blir så irriterat över att jag måste vänta en hel vecka på min nya bil, så jag tvingas köra runt i min nya bil som är årsmodell 11... (alltså ett år)

jag har inge sånna ilandsproblem... det är uppenbarligen ett problem att få vänta en hel vecka på saker.. eller vid dricka automaten som var en annans problem:D

MINA ilandsproblem är lätt..
1; att välja fika på fiket...
2; köper för mycket mat, så jag får slänga sånt som blir gammalt...
3; jag har en förmåga att alltid köpa florsocker när jag ska baka... =3 stycken oöppnade opaket i skafferiet:D
4: att bestämma sig för vad det ska bli för fredagsmys... ALLTID ett problem...
5: mina smycken har ingen bra plats så det trasslar ihop sig:/

vilka är dina problem?

Kommentarer
Klara säger:

1. Köpa skor, hur svårt som helst! Slutar nästan alltid med att jag sliter ut de jag redan har tills jag knappt kan gå i dem :/



2. Att jag måste gå upp så tidigt för att åka till skolan :P



3. Jagfår skjuss till och från skolan varje skoldag ;P



Riktiga ilandsproblem även dessa .... :S

2012-02-29 | 13:52:00
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Nathalie säger:

Att ljuset inte funkar på bussen så att man inte kan läsa på vägen hem! Kan det bli värre!? ;-)

2012-02-29 | 20:21:58
Lina säger:

Det finns nog jätte många preblem men jag kommer inte på något ;D

2012-03-01 | 18:20:00
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback