idag...

så om ni vill veta så Sparade jag hans liv, alltså hennes mans liv(läs inlägget under) hade inte hjärta att såra henne så, hon behöver återhämta sin från resten av sorgen och då behövde hon honom.. :D såå han lever!!!

idag ska jag inventera kylskåp och frys, och även skafferiet. storhandling!! eller rätatre sagt erik ska göra de.. han sa att han skulle göra det efter jobbet? såå nu ska det handlas:S haha

så fredagsmys?? alltod veckans stora fråga? VAD? vad ska vi göra, säkert kort? taccos? eller nått annat? nytt? hmm får kika på det som sagt, men just nu ska jag gå ut i det underbara vädret.. kasnke knäppa några kort? vem vet?

såå shööösss på er:P

Kommentarer
Klara säger:

Sv: Hahah ja :) Kör på det, men herre gud 5 böcker? :O Det är ju hur mycket som helst det var ju inte längesedan du ville börja på andra boken?

2012-02-17 | 13:47:18
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Lina säger:

Ville med försöka vara ute lite i det vackra vädret...men var ju på vårdcentralen så jag gjorde inte så mycket:D

2012-02-18 | 21:42:07
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback