natti natt

hujeda mig, 3 dagar kvar av denna vecka... vet inte vad det är som avskräcker mig fårn att jobba just nu, kasnke värmen, tröttheten och att jag inte riktigt känner att jag orkar... hursom har jag sovit RIKTIGT gott idag så denna natten blir enkel... hoppas jag:/

har så mycket att göra har jag kommit fram till, funderar skarpt på att göra en lista och ha ett avprickningsystem... liksom dela upp allt på några veckor, risken är iförsig att listan blir lääängre och längre för var dag... hummm.. men jag tror ändå på en lista:D jag gillar ju listor... dock ej med måsten... kasnke skulle jag göra en belöningslista... gör tre saker och få detta:D taddaaa! jaja...

jag gnäller lite men jag får göra det... väntar på att disken ska bli färdig... sedan ska jag hänga upp en tvätt till... vad är det med den där tvätten igentligen... funderar skarpt på att slänga allt, jag lär inte sakna det.. erik kasnke gör det:D menn men,, man skulle ha två maskiner, jo det är sant.. det skulle underlä'tta, för jag hade blivit av med så mycket tvätt direkt...

har kommit fram till att allt är dyrt... små saker som blir så fasansfullt dyrt.. som ett jäkla dörrhandag?? eller gångjärn? sjukt dyrt med småsaker som man behöver... får nog börja spara lite pengar iallfall, avloppet ska ju bytas framöver och vi är inte riiitktigt färdiga i köket, storfärdigt är det men dte är ju små saker kvar... dyra saker..

sooo?? tillbaka till världen där måstena finns... såå bye bye lovers

Kommentarer
Lina säger:

Låter ganska smart med avprickningssystem :D

2012-08-23 | 15:53:42
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/
Klara säger:

Inte lätt det där att balansera måsten med livet, man ska ju som sagt leva lite mé :)Men det där med avprickningssystem låter bra ;)<3

2012-08-25 | 22:33:05
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/
Klara säger:

Inte lätt det där att balansera måsten med livet, man ska ju som sagt leva lite mé :)Men det där med avprickningssystem låter bra ;)<3

2012-08-25 | 22:50:47
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback