jaha ja?

så vart de fredag, denna fredagen är lite annolunda för de väntas bröllop:D men jag tänker inte prata så möe öm de för det är inte än på många timmar, kanske kommer det en uppdatering framöver...

nån som kände jordbävningen i veckan? MÅNDAGS var de va?? hursom stog jag och gjorde mackor när det började dundra lite, det skakade lite i skåpsluckorna och sedan var de över... :D spännande och samtidigt otäckt, undrar om det är knepigt men jag har känt av 2 jordbävningar nu, det som var utanför skurup för tre årsedan eller 4? och denna nu i veckan:D antar att jag har tur eller otur:P
den på kråkebackan kändes mer:D

här ser vi en av de förödande bilderna från halmstad... stackarna:P:XD

jaha vad mer, semestern är slut, vilket betyder jobb... iallafall några veckor till:S  gött att få tilbaka tilte rutin på vardagen, man slöar till sig ordentligt på semestern, vilket är meningen antar jag:D
hämtade ett bord och stolar i borås häromdagen, onsdags tror jag, eller? tisdagen var de kasnke? hursom blir det såå fint i mitt kök, längtar tills de sista lilla är färdigt nu!!

igår torsdag var jag inne i stan och försökte få igång anders internet, men det fungerade inte:S sedan åkte jag ner till torget och kollade på min fasters låt som var med på talangjakten:D hon sjöng inte, men en annan framförde den, dock gick de inte vidare men det var roligt ändå:D träffade lite kusiner och släkt också:D alltid lika trevligt!

Kommentarer
Lina säger:

Jag kände ingen jordbävning :D Det var kul att träffas i torsdags! Blir spännande att se ditt kök klart :D

Kram...

2012-08-11 | 13:57:08
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback