fredag....

och vilken underbar fredag, vädret är underbart. synd dock att jag ska sätta mig i en bil nu och åka och handla, men jag antar att det där med måsten aldrig försvinner för äta bör man ju göra eller hur?

erik är sjuk idag, har har en förkylning som tar död på honom... eller nja inte död på han men han är närmare halvdöd... jag antar att man blir det av att snyta sig... alltså trött... dödstrött..

jaja... skönt att ha han hemma iallafall, han har vart på kurs nu i två dagar, sovit borta och allt.. stackars mig.. jobbigt att sova själv i den stora sängen:D

Kommentarer
Lina säger:

2012-04-14 | 08:36:03
Lina säger:

Håller med dig attt det var bra väder igår :D

Kram...

2012-04-14 | 08:39:34
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback