ännu en vecka...

förkylningen släpper, iallafall periodvis.. hoppas den är borta helt imorgon:S
tät och febrig har jag vart och det är ingen höjdare alls... urk säger jag bara för manliga förkylningar:P

veckan har vart halvseg, tack vare förkylningen.. men nu är det fredag och jag är små sliten men det ska man vara efter 5 timmars sömn tror jag... jag hoppas jag somnar ikväll och sover hela natten..

jaha? vad mer... ? bowlade med tjejerna förra veckan, fredagen.. mycket trevligt och god mat:D fast jag vann inte en ända gång? nått måste ha hänt:P haha johanna spelade iallfall årets spel:D grym var hon:D får säga att alla var grymma men johanna snäppet vassare:P

Why feel sad, when we have so much to feel good about...

Kommentarer
Nathalie säger:

Johanna stal din mojo tror jag. Hon var Dr Evil till din Austin Powers! :-)

2012-04-20 | 15:51:14
Klara säger:

Det var ett fint "ordspråk" Varför vara ledsen när du har så mycket att vara glad för - mycket sant! :)<3

2012-04-23 | 16:56:48
Bloggadress: http://candysofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback