wowsie...

jaha så vart de kvällen och två dagar har gått av denna vecka, såå vad ska jag skriva!

för det första skulle jag vilja diskutera min engelska, alltså jag gör sånna slarvfel, och visst kan det låta helt rätt men ändå vara fruktansvärt fel right? believe me... var en jäkel och är nog det fortfarande på att prata det engelska språket men att skriva det är så svårt, men samtidigt hade jag jäkligt svårt för grammatiken även i svenskan:D kanske har jag lite problem med att skriva ?? alltså inte skriva men att skriva rätt? lol
fråga mig inte om verb adjektiv och annat, för jag suger på det, har aldrig lärt mig det och kommer nog aldirg lära mig det,

verb är saker som man gör, tillexempel ser och hör"
"adjektiven nu oss lär hurdana tingen är, substantiv är namn på ting, tillexempel boll och ring!

men vad ska man göra när det inte fastnar och man liksom inte höööör hur det sa låta...

DO, DID, DONE...

jaja...
jag hoppas jag lär mig med tiden:D


för det andra har jag insett att min konstnärliga pyssliga sida legat på latsidan, har fått små ryck det senaste som bara är så härliga, är förvånad över mig själv, sydde en gardin(som blev så fin så jag dör) och målade en bricka som blev asa bra med.. hmm... jaja två saker iallafall, men kommer antar jag. ska sy en klänning tänkte jag, men jag får se när jag får tummen ur att göra det, hade tänkt göra det snart, men samtidigt e det inget klänningsväder eller hur?
jaja, hursom så är inget omöjligt, ska ge mig in i kampen om att göra en provdock, joo ni hörde rätt.. men jag har inte kommit på nån super idee än, men det kommer. hade vart najs att ha en ...

jaha? hästarna har bytt hage och pina är rundare än en boll just nu, ska börja träna henne ordentligt fort regnet tänker ge sig, typ till helgen hoppas jag.. alltså inte ill träna direkt utan med mjukstarta efter det uppehåll hon haft, ska bli roligt att börja träna till tävlingarna till våren... för USCHA men snön kommer ju snart antagligen, vi går ju tuvärr mot snön.. uscha..
men jag kommer nog överleva även denna vintern.. det finns ju så mycket man kan göra inne, ex att fixa köket.. suck!!¨
har satt in kamin i köket iallafall och lagt golvet halvvägs, så nuu ska vi bara spackla och slipa det sista, sedan måla taket:D (kors i taket) erik gav med sig, synd att han inte kom på det tidigare bara.. men bättre sent än aldrig right??


har plockat in alla kaniner utom teodor och simon, inne har jag nu 4 kaniner. Bonnie, tilly, hillary och leon.. ska bli mysigt att göra riktiga burar till dom nästa år, så man får in allt ordentligt, hönernas (rum) ska ju också grejas lite med, ska ändrat som sagt.. men njaa än så länge går det..

ska försöka slänga in en fotobomb nån dag, orkar inte koppa i telen just nu. har alla nya kort på den:D

näää nu säger jag bye, HOPPAS glee avsnittet finns imorgon, premiär i usa idag:D yey säsong tre... LOVE...
såå shööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback