to se you smile...

snörvel och fräs.. heeeej! eller god middag som jag ser nu.. (mer chockat. OMG klockan är kvart över 1) lol... trodde de va morgon än, tiden drar iväg när man har roligt... har jag roligt? frågan man kan ställa sig, klev upp imorse, tidigt typ 20 över 7.. och skulle duschat... men jaha? har jag kommit dit än? nej, har jag gjort nån nytta? nej?

såå vad har jag gjort? jo jag har börjat titta på ghost wisperer.. sedan har jag skrivit lite och såå har jag inte gjort nått.. det är en jäkla konst att inte göra nått.. ja menar man kan ju säga att man inte gör nått, men då gör man ju antagligen något, typ sitter på en stol och tänker.. eller om nån ringer och frågar vad man gör, så pratar man ju i telefon right? man kan aldrig göra inget..  eller inte göra nått.. för nått gör man alltid.. hursom så ska jag laga till nån mat nu, och sen ska ja upp och sy lite..  hoppas vädret blir bättre, dom pratade om bättre imorgon. men man vet ju aldrig!!! suck

nää kram på er..

Kommentarer
Elsa säger:

Svar : Mm .. Men vi åkte till vetrinären med den . . Den hade sår uppe i gommen så vi var tvungna att avliva den ;(

2011-09-06 | 07:59:02
Bloggadress: http://balderkula.blogg.se/
lina säger:

tiden går fort ibland även fast man bara är i vägen eller inte gör nått;)

2011-09-07 | 07:53:30
Bloggadress: http://animalfantasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback